wtorek, 10 lipca 2012

Dzień 8 - Tylko dla odważnych

Kolejny dzień, kolejna obszarówka. Starty rozpoczęły się o 14:00. Na początku pogoda była jeszcze OK, podstawy całkiem fajnych kominów sięgały 1000m QFE, ale po parudziesięciu minutach noszenia praktycznie ustały i kończyły się na 800-850m QFE, co w punkcie startu przekładało się na niecałe 600m AGL. Dokonałem próby odejścia na trasę, ale się nie udało i po kilkunastu minutach byłem na lotnisku. Uznałem, że konkurencja jest tylko dla lokalnych twardzieli, którzy znają tutaj każdą górkę i dolinkę i postanowiłem więcej dzisiaj nie startować. Wieczór razem z rodzinką i kolegami spędziliśmy w ZOO.
Paru osobom udało się oblecieć całą trasę. Szacun!!! Mój lot jak zwykle można zobaczyć na serwisie GCUP.EU.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz